Toate comenzile efectuate pana la ora 11:00, vor pleca in aceeasi zi, in cazul in care se afla in stocul propriu.

Pretul si timpii de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra.

In anumite situatii, S.C. SMART IT SERVICES AND CONSULTING S.R.L. („CreativeART.ro”) isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului.

Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator , pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului / produselor si timpul de livrare.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa recontactam clientul pentru a stabili statusul comenzii.

Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda se anuleaza din oficiu.

Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca anumite produse sa nu mai fie disponibile.

 

SameDay - Deschidere colet la livrare

 

Cum funcționeaza serviciul?

 

In momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezinta în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (proba) produsul.

 

Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

 

Dacă ați achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ați decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, în cel mai scurt timp.

 

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decideți refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 

Cine achită transportul?

 

În cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.

Termenul de livrare este cuprins intre 24 si 72 ore din momentul expeditiei. In cazul in care exista cazuri de forta majora sau care nu sunt in atributiile noastre, termenul de livrare poate varia. In cazul in care adresa de livrare a clientului nu este in aria de acoperire a curierului nostru